Spot kampanii „Odłóż smartfon i żyj!” z prestiżową nagrodą!

FOTO01 (70 z 257)

Spieszymy podzielić się z Wami kolejnym sukcesem kampanii „Odłóż smartfon i żyj!”. Jak doskonale wiecie, w naszej codziennej pracy przyświecają nam dwie główne wartości – bezpieczeństwo i komfort naszych pasażerów. Dlatego tak bardzo cieszy, że nasza działalność edukacyjna jest doceniana i nagradzana. Kampania „Odłóż smartfon i żyj!” otrzymała prestiżową nagrodę 13. edycji festiwalu FilmAT w kategorii „BEZPIECZEŃSTWO NA DROGACH”. Międzynarodowy Festiwal Filmów Turystycznych, Ekologicznych i Artystycznych FilmAT jest jedynym festiwalem w Polsce należącym do międzynarodowej organizacji CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals).

FOTO01 (67 z 257)

Nagrodę, w imieniu nas wszystkich, odebrał Prezes Zarządu Tramwajów Warszawskich Wojciech Bartelski, który podkreślił, że aktywności podejmowane w ramach akcji „Bądźmy Razem Bezpieczni” są niezwykle ważne i kładą nacisk na edukację.

Od początku przyświecał nam jeden cel – bezpieczeństwo naszych pasażerów i pieszych. Nie spodziewaliśmy się, że film przygotowany na potrzeby kampanii odniesie aż tak wiele sukcesów. Nagroda 13. edycji festiwalu FilmAT jest dla nas niezwykłym doświadczeniem i mam nadzieje, że ten sukces oraz inne wyróżnienia dla naszych „zombiaków” przyczynią się do jeszcze większej popularyzacji przekazów kampanii. Dziękuje również wszystkim pracownikom Tramwajów Warszawskich, którzy na co dzień dokładają wszelkich starań, aby nasi pasażerowie bezpiecznie i komfortowo podróżowali po mieście – podkreślił Wojciech Bartelski.

FOTO01 (72 z 257)

Naprawdę cieszą nas wszystkie wyróżnienia, które otrzymują Tramwaje Warszawskie!!! Rozgłos jaki zyskała kampania jest potwierdzeniem na to, że bardzo trafnie zidentyfikowaliśmy problem i adekwatnie wybraliśmy formy przekazu. Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno ze strony Warszawiaków, jak i mediów. Imponujący jest zasięg, który kampania osiągnęła w mediach społecznościowych – prawie 2,5 mln zasięgu na Facebooku, 1,7 mln wyświetleń, ponad 9 tysięcy reakcji.

Teraz przed nami wielkie wyzwanie – jeszcze bardziej (jeżeli się da 😊) musimy dbać o naszych pasażerów i przypominać jak ważne jest dla nas ich bezpieczeństwo!